Szerintem a titok abban van, hogy a nők több romantikára, meghittségre vágynak, arra hogy a férfi jobban ráhangolódjon az érzéseikre. Ez mind a szívvel áll kapcsolatban. A nők sokkal nyitottabbak a szeretkezésre a szívükön, mint a puncijukon keresztül. Amikor a férfi szeretkezni akar, gyakran szexre vágyik. Ha a nő szeretkezni akar, gyakran vágyik ő is szexre, de előbb a szívét kell felmelegíteni. Tehát minél többet tud a férfi arról, miként érintse meg a nő szívét, partnere annál jobban reagál majd szexuálisan! :-)
pedig tudnék neki érdekeseket monddani az biztos!!!! Az Igazi mély érzéseket KEVESEN merik megélni ,mert abbba mindig belehalsz egy kicsit...(((-: ahhoz meg bátorság kell kiszolgáltatni magad ,de totál ...és hagyni és sodródni...utánna újjászületni általa vele ...esetleg nélküle((-:
Aztán egy remete jött elébe, aki évente egyszer látogatott be a városba és így szólt: - Beszélj nékünk a gyönyörről! És ő felelt néki, mondván: - A gyönyör a szabadság éneke, - de nem a szabadság; - vágyaitok virágba szökkenése, - de nem a gyümölcsük; - mélység, amely a magassághoz kiált, - de nem a magasság ő és nem a mélység; - kalitkából kiszabadult madár ő, - de nem a tér egésze. - Bizony, úgy van az, hogy a gyönyör a szabad- ság éneke. - És bár örvendezve hallanám, hogy egész szíve- tekkel énekelitek, mégsem szeretném, ha szívetek belé- veszne az éneklésbe. - Némelyek a fiataljaitok közül úgy keresik a gyönyört, mintha az volna minden, s ezért elítéltetnek és megdorgáltatnak. - Én nem ítélném el és nem dorgálnám meg őket. Hagynám, hogy keressenek. - Mert meg fogják találni a gyönyört, de nemcsak a gyönyört; - hét nővére van annak, s a legkisebb közöttük is szebb, mint a gyönyör. - Vagy nem hallottátok-e az emberről, aki gyö- kerek után ásott a földben és kincset talált? - És a véneitek némelyike megbánással emléke- zik vissza a gyönyöreire, mintha vétkek volnának, amelye- ket ittas állapotban követett el. - Pedig a megbánás elködösíti a lelket, de nem fenyíti meg. - Olyan hálával kellene gyönyöreikre emlékezni- ük, mint amilyennel egy nyári aratásra emlékeznek. - De ha könnyebbségükre szolgál a megbánás, le- gyen meg nékik ez a könnyebbségük. - És vannak közöttetek olyanok, akik nem elég fiatalok a keresésre, és nem elég öregek az emlékezésre; - és félve mind a kereséstől, mind az emlékezés- től, menekülnek minden gyönyörtől, hogy el ne hanyagol- ják szellemüket, vagy ne vétkezzenek ellene. - De nekik éppen ez a tartózkodás a gyönyör. - És így ők is találnak kincset, bár remegő kézzel gyökereket ásnak. - De mondjátok meg nékem, ki az, aki vétkezhet a szellem ellen? - Megsérti talán a csalogány az éjszaka csendjét, vagy a szentjánosbogár a csillagokat? - És vajon a lángotok, vagy füstötök teher-é a szélnek? - Azt hiszitek talán, hogy a szellem pocsolya, amit egy bottal is felzavarhattok? - Gyakran, amikor megtagadhatjátok magatokból a gyönyört, csak elraktározzátok vágyatokat lelketek vala- melyik zúgába. - De ki tudja, hogy amit ma mintha elhagynátok, nem várakozik-e a holnapra? - Még a testetek is ismeri örökségét és jogos szükségletét és nem hagyja becsapni magát. - A testetek pedig lelketek hárfája, - és rajtatok múlik, hogy édes zenét hoztok-e ki belőle, vagy zűrzavaros hangokat. - És most azt kérdezitek szívetekben: "Hogyan különböztessük meg a gyönyörben azt, ami jó, attól, ami rossz?". - Menjetek a rétjeitekre és a kertjeitekbe, s ott megtanulhatjátok, hogy a méhnek gyönyörűség a virág mézét összegyűjteni, - de a virágnak is gyönyörűség, ha odaadhatja mézét a méhnek. - Mert a méh számára a virág az élet kútfője, - a virág számára pedig a méh a szerelem hírnö- ke, - és mindkettőjüknek, a méhnek és a virágnak egyaránt, a gyönyör adása és elfogadása szükséglet és el- ragadtatás. - Orphalese népe, legyetek olyanok a gyönyöre- itekben, mint a méhek és a virágok.
Egy (szerintem) szép írás a szerelemről: http://www.pknranch.hu/forum/wm.php?post=8733 Pávatoll tollából, a Western Messenger Nightban. Ha van kedvetek, olvassátok el és írjátok meg a véleményeteket!
1. HAMIS az az állítás, hogy a gyermekkori élmények meghatározóak a szeretet müvészetében.
okok:
/a Ha mindenki érzelmi fejlődése stagnálna, azaz nem változna, csak egy helyben járna egész életében, akkor nagy bajban lennénk. szerencsére ez nem igaz. Ha nem változik, nem fejlődik a szeretetre való képességünk, akkor hétfőn reggel lepuffantjuk Orsit az eladónőt a boltban, amikor közli, hogy elfogyott a kenyér, az élesztő, vagy bármi más.
nos, ki hallott már ilyet? Ugye senki? Akkor jó. Hogy hogyan függ ez össze az érzelmi fejlődéssel? Egész életünkben új és új helyzetek, epizódok jönnek, mennek: sokan bezárják szívüket...no de ők azok, akik nem lesznek szerelmesek. Akiben nincs szeretet, az nem tudja feldolgozni az új helyzeteket. Gyakran hajmeresztő dolgok történnek az életünkben, amit át kell élni ölés, rablás, lopás és gyilkolás nélkül. Sokan, nagyon sokan vannak olyanok, akik rossz gyermekkori háttérrel vágnak neki az életnek (olyan háttér, ahol bedugult a szeretet csatornája), és mégsem züllenek le, pontosan azért, mert megtanulják használni a szívüket. nyitott szívüek, így könnyen jön a szerelem.
AKKOR MI AZ IGAZSÁG?
Az igazság az, hogy a gyermekkori élmények a kövekező mértékig határozhatják meg a szerelemre való képességet: egyáltalán nem határozhatják meg. amit meghatároznak, az a családi légkör, a szülőkkel való viszony, az önbizalom.
az önbizalomhiány nem egészséges önértékelés, amivel nehéz megtalálni az igaz szerelmet, de nem lehetetlen--a módja az önbizalom kiépítése, megfelelő önértékelés---Lássuk be, hogy meg lehet szerezni ezeket rossz gyermekkori háttérrel is. Tehát a rossz gyermekkori háttér nem mentség a szeretetlen, szőrös szívü embertársaink számára.Pontosan azért, mert készen kell állni a fejlődésre, a szív kitárására, ami a szerelem lényege: az intimitás, a bizalom.
2.HAMIS az az állítás, hogy a szex csak a testi gyönyör
Az az ember, aki csupán testi de nem lelki közösséget keres a szexben, valószínü gátlásosan viselkedik és kellemetlen perceket szerez partnerének.
MI AZ IGAZSÁG?
A szeretkezés a valódi szerelemben a lelki kapcsolódás csúcspontja, igazi intimitás, amit az egymást szerető partnerek csak egymással , csak együtt élnek át; azt gondolom, nem kell magyaráznom , miért.
3.HAMIS az az állítás, hogy a birtoklás beteges
Amikor szeretsz egy ellenkező nemüt, és ő viszontszeret, egésznek érzitek magatokat együtt. Ez nem azért van, mert esetleg tulajdonságaitok kiegészíti egymást (persze ez is lehet), hanem mert teljesen odaadjátok magatokat a másiknak, átélitek a szeretni és szeretve lenni érzését. ez alapvető igénye mindenkinek. Mivel mindketten odaadóak vagytok, egésszé teszitek a másik életét, megadva neki a legértékesebbet a világon.
Már miért kellene a szexnek feltétlenül érzelemmentesnek lennie?
A szerelem müvészetét pedig igencsak nem ártana megtanulni, és ebben nem csak a szeretkezési pózok tartoznak bele, hanem egyéb dolgok is, amikkel a szerelmesek kölcsönösen örömet tudnak szerezni egymásnak. Ez pedig nem jön magától, és általában nem is hozzák "otthonról" ezt a tudást az emberek, tehát valahonnan meg kell tanulni.
Nem hiszem, hogy baj lenne az, ha két szerelmes embernek magas a szexuális kultúrája...
A szerelem művészete éppen abban rejlik, hogy örömet szerezzünk a párunknak, hogy az ő érzéseit fontosabbnak érezzük a sajátunknál, és az ő boldogsága generálja a miénket.
Azt hiszem sokan tévúton járnak.
A topic nem a "szex művészete felsőfokon" hanem a szerelemé szóval felesleges belekeverni az érzelemmentes dolgokat !
Azt hiszem aki tiszta szívből szeret és őszintén szeret annak nem kell tudatosan felsőfokra vinnie a szerelmét és nem kell művészetté fejlesztenie mert akkor jön magától a minden. : )))) (legalábbis az elején)
Teljes és lankadatlan odafigyelés egymás minden rezdülésére - mi a játékos tudatosság túlhajtásától veszítjük el a legjobban és egyszerre a fejünket Bújócska Lánnyal. Nem is leírható a tudatosság teljes összeomlásakor áttörő érzelmi áradat, és persze öröm, öröm, öröm. Számunkra ez a nagyon komoly játék a szerelem művészete.
Topic állj, ne tovább.
Megtaláltam a választ a második kérdésre.
Hogy hol ? Természetesen a Bibliában.
Mielőtt valaki vallási fanatikusnak nézne--
--nem vagyok az ---
leirom, hogy amiről beszélek
SALAMON KIRáLY: ÉNEKEK ÉNEKE
Szivesen idézném az egészet, de most
csak néhány verssszak kiemelve:
4.11 Szinmézet csepegnek a te ajkaid, én jegyesem,
méz és tej van a te nyelved alatt,
és a te ruháidnak illatja,
Mint a Libánusnak illatja.
6.5.Hatvanan vannak a királynék,
és nyolczvanan az ágyasok,
és számtalan a leányzó.
6.6.És az én galambom, az én tökéletesem,
az ő anyjának egyetlenegye,
az ő szülőjének választottja,
Látják a leányok, és boldognak mondják őt.
a királynőasszonyok és ágyasok és dicsérik őt.
8.6 Tégy engem, mintegy pecsétet a te szivedre,
mintegy pecsétet a te karodra,
mert erős a szeretet, mint a halál,
kemény, mint a sir, a buzgó szerelem,
lángjai tűznek lángjai, az Úrnak lángjai.
Összegezve:
SAlamon király és kedvese, Sulamit halálosan szeretik
egymást.
Mindezt örvendezve fogadja hatvan felesége és nyolczvan
ágyasa is.
Ember ennél többet nem kivánhat.
Belátom, ezt ma már elég nehéz volna megvalósitani.
Szeretni jó,
Szeretni gond...
Jaj a picim mit mond?
Lelkemet ujjad köré fond!
Más szava üresen kong!!!
Csak az ő szerelme dong:-)))
Minden körülötte forog,
S az én szívem forrong.......